Banner

Grootzakelijk

U heeft al een webshop en heel veel klanten. Dus de omzetgroei verwachtingen zijn hoog, de concurrent is het immers toch ook gelukt? Maar tja... waar begint u?  En zolang de online omzet nog niet substantieel bijdraagt aan de totale omzet is het budget gering. Het kip of het ei verhaal. Het belangrijkste is dat u snel meetbare resultaten boekt zonder dat u het budget er in één keer doorheen jaagt.

Dit is een uitdaging die goedemail.nl graag met u aangaat. Omdat goedemail.nl hiermee inmiddels 10 jaar ervaring heeft, wordt u begeleid middels een praktisch stappenplan. Binnen 6 maanden heeft u:

  • Klantinzicht door standaard management rapporten & sales dashboard
  • Klantendatabase voor marketingactiviteiten
  • Online klantcontactstrategie
  • Online sales processen geoptimaliseerd (komen, kijken, terugkomen, klantenservice)
  • E-mail campagnes
  • 100% meetbare online sales
  • Voldoende online kennis in huis om de omzetdoelstellingen te realiseren
Voor de realisatie hanteert goedemail.nl  een vijftal heldere uitgangspunten:
    1. Contact: Zonder contact geen verkoop
    2. Houd het eenvoudig: Door kleine aanpassingen veel extra opbrengsten
    3. Waar voor je geld: ROI tussen 6-12 maanden. De investeringen worden altijd terugverdiend
    4. Eenvoudig om te leren: De kennis is snel overdraagbaar
    5. Aanvullend niet concurrerend: Online inspanningen gaan prima samen met offline activiteiten