Online klantcontactstrategie & campagnes

Hoe ziet uw ideale klant er uit? Als u alles goed zou doen, wat voor een klanten ziet u dan het liefst terugkomen in uw ‘winkel’? En hoe vaak zouden ze bij u moeten winkelen? En welke producten zouden ze idealiter, gezien hun interesses, bij u moeten afnemen?

Wanneer u dit goed in kaart heeft gebracht kunt u een stappenplan uitwerken om uw ‘huidige klant’ te transformeren naar uw ‘ideale topklant’. Elk klantcontact is een verkoopkans. U kunt de klant datgene aanbieden wat op dat moment het beste bij hem past. Voor terugkerende klantcontacten (bijvoorbeeld een bevestiging van een bestelling e-mail of een factuur e-mail) kunt u automatische campagnes inrichten met 'advertentie' posities. In deze 'advertenties' kunt u producten aanbieden die op dat moment interessant zijn voor de klant. goedemail.nl heeft de afgelopen jaren zeer goede omzetresultaten behaald met het ontwikkelen en implementeren van heldere klantcontactstrategiën & e-mailcampagnes.

Voorbeeld van e-mail campagnes