E-mail design & opmaak

Een nieuwsbrief of e-mail is een middel om contact te houden met uw klanten. Wanneer u dit goed doet zal de klant de e-mail openen en doorklikken naar uw website en, indien een winkel, een product bestellen. Maar wanneer is een e-mail goed?

Een e-mail is goed wanneer hij datgene doet waarvoor hij is bedoeld. Het is daarom essentieel dat u vooraf helder heeft wat u met de e-mail wilt bereiken. Vervolgens kan de opmaak en de flow (waar linkt de e-mail naartoe) van de e-mail worden bepaald. Voor zowel de opmaak als de flow geldt dat er een aantal standaard regels zijn die u op elke uiting kunt toepassen. Daarnaast zijn er een aantal onderdelen die u keer op keer zult moeten testen. U zult zien dat lang niet altijd de mooiste e-mail de meeste verkoop genereert. goedemail.nl heeft vele jaren ervaring in het opmaken van commercieel succesvolle e-mails en in het testen van deze e-mails. 

Nieuwsbrief Boox.nl