Online verkoop optimalisatie

U heeft een website en u stuurt uw klanten regelmatig een nieuwsbrief. Wellicht ontvangen ze ook al service e-mails. Slim, allemaal goede verkoopmogelijkheden. Maar biedt u ook al producten aan in deze e-mails? Zo ja weet of dit ook verkoop oplevert? En hoeveel?

Lees meer...

Online klantcontactstrategie & campagnes

Hoe ziet uw ideale klant er uit? Als u alles goed zou doen, wat voor een klanten ziet u dan het liefst terugkomen in uw ‘winkel’? En hoe vaak zouden ze bij u moeten winkelen? En welke producten zouden ze idealiter, gezien hun interesses, bij u moeten afnemen?

Lees meer...

Klantendatabase

Wanneer een klant uw in winkel of bedrijf bezoekt, weet u als goede verkoper precies wie u voor zich heeft. U weet hoelang iemand al klant is, wat hij mooi vindt en wanneer hij voor de laatste keer een product bij u heeft aangeschaft. Online is dit minder eenvoudig.

Lees meer...

E-mail design & opmaak

Een nieuwsbrief of e-mail is een middel om contact te houden met uw klanten. Wanneer u dit goed doet zal de klant de e-mail openen en doorklikken naar uw website en, indien een winkel, een product bestellen. Maar wanneer is een e-mail goed?

Lees meer...

Online klantonderzoek

Weet u of uw klanten online winkelen? Shoppen ze alleen online bij u of ook bij uw concurrent? Zijn uw klanten tevreden en bereid u aan te bevelen aan vrienden of familie? Wat vinden ze goed aan uw diensten of producten? En wat zou beter kunnen?

Lees meer...